نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
986
-
الف
+

«میلاد میرزایی» از بازی در سریال «بانوی عمارت» تا «احضار»+ تصاویر

در این گزارش با «میلاد میرزایی» بازیگر سریال «احضار» بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «میلاد میرزایی» بازیگر نقش «محسن کامرانی» در سریال در حال نشر «احضار» در تاریخ 31 سنبله (شهریور) سال 1369 در شهر بابل به دنیا آمده است.

میلاد میرزایی

علاقه وی به بازیگری و صدای خوبش باعث شد که او از همان دوران کودکی وارد دنیای موسیقی و بازیگری شود.

او بعلاوه بازیگری در زمینه عکاسی و موسیقی نیز فعالیت دارد. وی فارغ‌التحصیل رشته بازیگری می‌باشد و با تیاتر پا به عرصه هنر گذاشت.

میرزایی به خاطر صدای خوبی که دارد، وارد دنیای دوبله و گویندگی رادیو شد. از میان کارهای او در زمینه صداپیشگی می‌توان، کتاب صوتی «تبعید و سلطنت» ، «زر باران» و «انسان در جستجوی معنا»، گویندگی رادیو «امروز» و دوبله فلم «پیانست» را نام برد.

«میلاد میرزایی» در سال 1386 با بازی در فلم «اشکان، انگشتر متبرک و چند داستان دیگر» برای اولین بار پا به عرصه تصویر گذاشت.

وی با حضور در سریال «سرزمین مادری» به کارگردانی «کمال تبریزی» در سال 1392، برای اولین بار حضور در تلویزیون را تجربه کرد و همین امر سبب شد تا سال 1394 در سریال «چرخ و فلک» به کارگردانی «عزیزالله حمیدنژاد» نقش قابل توجهی را برعهده بگیرد.

میلاد میرزایی

بعد از حضور موفقیت آمیزش در «چرخ و فلک»، در سریال بعدی «عزیزالله حمیدنژاد» به نام «بانوی عمارت» در نقش «رشید» خواستگار «فخرالزمان» در کنار بازیگرانی چون «حسام منظور»،«مریم مومن»، «رامتین خداپناهی» و «نیکی نصیریان» نیز به ایفای نقش پرداخت و همین سریال باعث شهرت او شد.

میلاد میرزایی

این هنرمند جوان ایرانی در سریال های «بیگانه‌ای با من است»، «شرم»، «نوار زرد» ، «محکومین» ، «رنج پنهان»، «تاریکی شب ، روشنایی روز» و همچنین تله فلم «فوران آب از تنور» و فلم‌های «درد مشترک» ، «ماه در جنگل» ،‌«سهیلا شماره 17» و «لایه های دروغ»  نیز بازی کرده است. 

میلاد میرزاییسریال احضار گفتنی است سریال «احضار» با هنرنمایی «میلاد میرزایی» هر روز ساعت 18:00 به وقت تهران، 19:00 به وقت کابل و 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر